Urk.

Jobbig dag och ingenting har känts vidare bra eller lätt. Bortsett från joggningen. Tog en runda med pappa när jag kom hem, och gud vad skönt det var! När jag hade sprungit ungefär så långt som jag brukar så var jag fortfarande inte speciellt trött så jag fortsatte en stund till. Sen körde jag intervaller de sista kilometrarna hem, och snacka om att jag stupade in genom dörren! Men i bland känns det faktiskt enbart skönt att ta ut sig så totalt, bra på nått sätt. :) Även basket i skolan var jobbigt, skönt och roligt, och jag gjorde tre mål (Y) xD

Ja, det var väl dagens guldkorn, men energin till att tänka och göra teoretiska saker har inte riktigt funnits där. En hel del franska att plugga, historieuppsats att skriva och böcker att läsa. Jag orkar inte! Franskan är visserligen gjord, men det tog sin tid och under den tiden har en envis huvudvärk lyckats nästla sig fast. Huvudvärk och skolarbete funkar inge vidare tillsammans. Jaja, det måste ju göras, så jag får väl bita ihop och försöka ett tag till. 

Wish me luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0