Fosho

Snabbt litet inlägg innan det blir fix&trix inför partey hos Cissi. Trevligt värre :D Faktumet att jag måste sticka om 40 minuter och fortfarande inte har en jävla aning om hur jag ska se ut i kväll bortser vi från tycker jag. Det löser sig. :)

Dagen har i övrigt varit mycket bra och lugn, tagit det mesta i min egna lilla takt vilket inte riktigt hör till vanligheterna. Bra, dock. Man hinner liksom njuta så mycket mer då. :) Iofs har jag inget emot att det går i 190 i bland heller, men dagar som de här kan vara behövliga i alla fall.

Just nu regnar det en massa vilket gör mig lite orolig med tanke på den kommande kvällen/nattens planer. Men det ordnar sig, det gör det alltid. Eller hur?
:)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det va skit kul ju :D tack för att du kom <3

2008-10-19 @ 12:37:04
URL: http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0