Ensam hemma.

Det är precis vad jag råkar vara just nu, fram till i morgon eftermiddag/kväll. Inte länge, men skönt är det! :) Har dock inte hunnit njuta så mycket av saken än då dagen gått i 190, men i alla fall. ^^

Inte mycket speciellt har hänt i dag heller, och jag känner verkligen den där omtalande bloggtorkan komma krypande. Egentligen är det ju rätt självutlämnande det här med att blogga, det är liksom ganska lätt att bilda sig en uppfattning om hurvida folk har ett liv eller ej. Jag inser hur oerhört ointressanta mina inlägg är/varit/blir, och det vittnar ju verkligen om hur mycket som egentligen händer? x) Eller så händer det en hel del, men det är svårt att sätta ner på papper? Förlåt, datorskärm menar jag ju såklart. Tja, inte vet jag, men jag är nog ganska nöjd som jag har det nu, och sen får det hända så mycket eller lite det vill. Så det så. (:

Fick dåliga nyheter angående pälskling i dag, han är fortfarande lika dålig i sitt ben och det ser inte ut att bli kortvarigt. De ska till ATG i morgon igen med det, så vi får väl se vad de säger.. Börjar undra lite nu, hur länge de väntar ut honom? Inte för att det varit en speciellt lång period just nu, men han har ju trots allt haft samma skada 3 gånger innan, och då har det tagit allt från två månader till ett halvår. Men nej, nu ska jag vara positiv, man ska ju inte ta ut nånting i förskott! Det är klart det kommer gå bra, det måste det göra! Ingen Cliff - ingen Mikaela. Så är det bara. <3

Nej, nu ska jag skämma bort mig med dubbelsäng & tredubbla duntäcken (ja, jag fryser) , tänka positiva tankar och sova så gott så gott. :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Toove

Hoppas allting går bra nu med Cliff!

2008-10-16 @ 07:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0