Don't stop the music

Njuter lite av sovmorgon i kombination med inte allt för mycket pluggande att göra - skönt. Trodde verkligen att alla skulle bombardera oss med prov och annat så här sista veckan innan lovet, men det är snarare lugnare än vad det varit förut. Har haft ett "vanligt" och ett uppsats-prov hittills på hela terminen, vilket i bland känns lite skrämmande. Man väntar liksom bara på bomben då plötsligt alla lärare ska komma på att de inte gett oss några prov än. Nåja, den tiden den sorgen. Just nu känns det bara rätt bekvämt att kunna slappna av lite :)

Slappna av är väl ungefär vad jag ska göra resten av dagen också, mestadels i alla fall. Har ett par små uppsatser att göra klart och lite engelska att läsa, men annars är det ju då som sagt ganska lugnt. Funderar lite smått på att ta mig in till stan efter skolan då jag har en del som behöver fixas, men vet inte om jag ska ta det på håltimmarna i morgon i stället maybe? Får väl se om jag hittar nån trevlig som känner för att hänga med, så blir det som det blir. (:

Näh, plikten kallar! ;)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0