Att skriva på tid

...är inte min grej. Åtminstone inte när det gäller uppsatser/noveller/historier; helt enkelt sådana saker där man måste tänka på precis allt. Formulering, ämne, fråga, upplägg etc. Jag älskar det när jag inte har någon större press på mig, jag älskar verkligen att skriva, men när det är stressat så blir det inge bra. Allt bara blockeras, liksom.
Ni kan väl aldrig gissa att jag precis kommer från ett uppsatsprov? ^^ Well well, det får gå som det vill, nu har jag i alla fall gjort mitt bästa under omständigheterna.

Annars har dagen känts lååång, men brabra :) Fredag överhuvudtaget är ju bara underbart, men saker och ting har flutit på ganska bra oxå. Fick inte tillbaka franskproven som utlovat, men filmen vi såg var bara trevlig. Inte alls blodig eller så, nejdå.

Jag drömde en mardröm i natt, och Johanna mfl. medverkade. Det var hemskt, och när jag vaknade hade jag bara en såndär sorglig känsla i hela mig. Stackars mig. :(

Nä, nu börjar det blir lite väl flummigt här, och dessutom tror jag jag hörde ordet mat nämnas nånstans. Mat? Låter bra tycker jag.

Tjingeling!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0