Aj. Oj.

Hemkommen från en joggingtur som gick alldeles förträffligt rakt åt helvete. Från första början bara kände jag hur hela kroppen skrek av motvilja, så jag behöver kanske inte tala om hur resten kändes. Kan bero på den molnande träningsvärk som flyttat in i hela min kropp (jag kan inte sitta ordentligt), speciellt mage och rygg har drabbats. Det gör ont.

Nåja, bättre lycka nästa gång och jag kan i alla fall glädja mig med att det är fredag, vilket betyder helg, vilket betyder vila och massa skoj. :D I kväll blir det fika med Gus samt slappekväll här hemma (alt. fest @ Charres, men vet inte riktigt om jag orkar..), lördag stall& förberedelser för kvällen då de bästa ska komma hit och ha lite trevligt :D
 Söndagen tänkte jag mest ägna åt att plugga till mitt flyttade franskprov (fick igår reda på att det blir 5 dagar tidigare än planerat = plugga satan i helgen) samt att ta det lite lugnt och fixa härhemma, känns som om det behövs. En och annan joggingtur får väl oxå klämmas in, förhoppningsvis med bättre utgång än dagens försök.

Nähä hörni, nu ska jag ta och släpa mig tillbaka till skolan för svenska.  
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0