Beautiful.

En ganska underbar dag i dag tycker jag. Det var lite rörigt där ett tag, men det blir inte värre än vad man gör det till. :)

Efter dagens lektioner bar det av till en lägenhet på Fridhem där det lagades tonfiskburritos à la Mikaela. Faktiskt väldigt gott, om jag får säga det själv. :) Sen gick vi tillbaka till skolan för att stå och se glada och inspirerande ut för de stackars niorna som ska välja gymnasie. Lite guidning och allmänt snack med lärarna blev det, men efter en timme bestämde jag mig för att pysa hemåt och därmed hinna med dagens ridlektion. Det var ett bra besult. Hade ju då PC, som jag hatat ungefär hela tiden, men Louise hjälpte mig att upptäcka ett och annat förra veckan. Jag testade det lite mer i dag, och jäklar vad fin han var! Visst, det krävdes en del jobb, men mot slutet gick han som en klocka och jag satt bara och log från öra till öra. Det är så underbart när det går bra! :D

I morgon är det fredag vilket betyder helg vilket betyder lycka. Jag planerar att börja dagen med uppstigning kl. 5 för en härlig (?) joggingtur, och sedan njuta av att bara ta det lugnt, försöka låta blir att stressa. Sen får vi se hur det blir med den saken, men man kan ju i alla fall ha ambitionen? ;)

Nä, uppstigning kl. 5 var det, och sängen kallar!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0