Material Girl

Just nu sitter jag och är lite sådär materiellt I-landslycklig över att Jakobs kompis kommit hem och fixat det trådlösa nätverket åt oss, vilket innebär att man numera kan sitta var som  helst i huset med den bärbara datorn. Jag ser genast många kvällar bli längre, men vi ska nog kunna styra upp det lite ändå. Annars är det rätt sjukt hur insugen man kan bli av dessa små apparater, det är verkligen lätt att bli fast på en massa hemsidor m.m. Illa, illa...

Annars blev dagen bara skön och avslappnad. Låg i sängen till 12-snåret, sen förflyttade jag mig ut till soffan där jag suttit och läst o flinat till "Mamma Mia" hela dagen. Den filmen vet vart den ska! Rörde dock lite på mig nu vid 5 för att ta en vandraruntochtittapåfolksjulpynt-promenad med pappa. Passade då även på att inviga min nya jacka, precis så lätt och skön som tänkt var den. Trevligt när det blir rätt! :)

Höpp, nu ska jag vandra vidare. Försöka få tag på någon som vill kolla in rean med mig i morgon hade jag tänkt. Egentligen är det min o mammas tradition, men hon är ju en aning förhindrad just i år, så vi får hitta på nått annat. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0