Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine.

Mindreäntvåmånaderkvar-känslorna har gett sig av till annan ort, precis som jag bad dem om. Jag kände dem, resonerade med dem, led lite för dem och skickade sedan bort dem. Långt bort. Nöjd med resultatet. Tänk att lilla jag kan ha sådan pondus!
.
I stället sitter jag nu här, med hela kroppen full av mindreäntvåveckorkvar-känslor. Bra känslor. Fina känslor. Glada, hoppfulla, nöjda och optimistiska. Äventyrslystnaden väckt på nytt. Jäklar i min lilla låda vad roligt det ska bli!
.

Kommentarer
Postat av: cajsa

Tänk för att det kommer det! Finare än finaste fisken (drakfisken kanske? En personlig favorit), utan tvekan! :)

2011-09-07 @ 00:32:13
URL: http://blondafaran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0