Nu är det bara Kent och Winnerbäck kvar, sedan kan min musiksmak gå och hänga sig.

Men alltså, det här funkar ju inte. Jag tycker ju inte om Veronica Maggio. Inte alls, faktiskt. Jag tycker ju bara att hon är märklig, pretentiös och allmänt urtrist. Jag tycker inte alls att hennes låtar är bra. Jag är inte alls en såndär loser som har ett fett Veronica Maggio överst på listan med de Mest Spelade Artisterna i Spotify. Nejnejnej, sån är jag ju inte alls.

Eller alltså, jag var ju inte det i alla fall. Förut. Vad som hänt nu kan väl någon snäll hjärnkirurg få svara på? 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Mwehehehhe. Snart är du fast i mina träsk och musikmarker. You just wait.

2011-05-13 @ 15:27:53
URL: http://blondafaran.blogspot.com/
Postat av: Nets

Eller så är det helt enkelt så att din musiksmak uppgraderat sig en grad och börjat bli riktigt bra? ;)

2011-05-13 @ 17:52:08
URL: http://netsch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0