Doucement, sans faire de bruit.

Det är lite spännande faktiskt. Här trodde jag att jag hade stenkoll på vem jag skrev till, vem det var som tog del av mitt snurriga babbel om livets svåra och livets enkla. Jag var helt bombsäker på vilka de där (för somliga bloggare) eftertraktade Läsarna var på den här bloggen, och var övertygad om att jag kunde räkna dem på högra handens fingrar.
.
Men saker och ting är inte alltid som man tror, och jag blev nästan lite mörkrädd när jag för första gången på flera månader kikade på besökarstatistiken. Vilka är ni, allihopa?

Kommentarer
Postat av: Nets

Netsiii förstås! Fast, jag brukar ge mig till känna så antar att du visste det, hihi!

2011-06-04 @ 12:38:24
URL: http://netsch.wordpress.com
Postat av: Cajsa

If you only knew... mehehe.



(Fast, det gör du ju. Hm.)

2011-06-04 @ 20:57:45
URL: http://blondafaran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0