Och det är ju nästan samma sak. Jag lär inte starta några krig under tiden i alla fall. Och inte ge någon annan cancer heller, för den delen. Jag ska bara vara.

Jag ger mig själv en klapp på axeln för den snilleblixt jag fick för inte så länge sedan. Okejokej, jag uppfann väl kanske inte riktigt botemedlet mot cancer eller hjälpte till att skapa fred på jorden eller sådär, men nästan. Jag bestämde mig för att ge mig själv semester. Leeedigt.
.
Det börjar i morgon. Då lämnar jag allt vad civilisation heter (fast vi har faktiskt både Konsum och bageri), letar mig ned till den allra sydligaste spetsen av Sverige och entrar semesterkoman. Koooma.
.
SömnböckerglasssolbadsömnglasssolFalsterbobadböckersolsömnbadglasssolsömnböckerÖsterlenturglasssolbadsömnsooommar.
.
Typ så.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0