Gillalalala läget

Jaa, jag gillar läget. Jag gillar att jag har körkort. Jag gillar att projektarbetet är redovisat och klart. Jag gillar att min religionsuppsats redan innehåller 9 sidor och är så gott som färdig. Jag gillar att jag är ledig i morgon. Jag gillar att jag ska tävla fina Kario på lördag. Jag gillar att vi har 5 dagars lov om en vecka. Jag gillar att det är 29 dagar kvar till studenten. Jag gillar att jag (nästan) inte är ett dugg stressad (trots att jag förmodligen borde vara det). Jag gillar att högskoleprovet gick mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Jag gillar att jag ska söka jobb i New York. Jag gillar, helt enkelt. Gillar, gillar, gillar!


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Nu får du förklara en del tycker jag! :O Lov i fem dagar? Whaat? Söka jobb i NY`? WHAAAAT?!

2010-05-06 @ 22:13:50
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0