Queen of the universe

Nej då, min rubrik tyder inte alls på att jag drabbats av storhetsvansinne, absolut inte! Men, om man kan kvalificera sig som just queen of the universe genom att klara av alla veckans måsten (nästan) bara på måndagskvällen så skulle jag faktiskt vilja utnämna mig till det just i kväll. Allt jobbigt som väntat på att göras sedan i går är nu ett minne blott, och jag har gjort allt från att betala räkningar (vuxenpoäng!) och skriva uppsats till att besöka bibilioteket och städat rummet. Effektiviteten har äntligen flyttat tillbaka in i mig, och det mesta känns bara så lätt! En känsla som jag verkligen saknat, då den lyst med sin frånvaro mest hela tiden de senaste två månaderna...

Nu ska jag snart krypa ner i min säng och fortsätta att njuta av min lycka, det är ju trots allt min tidigaste morgon (08.45) som väntar i morgon. Men med tanke på att den börjar med min all time favourite Digitalt Foto så känns det inte ett dugg motigt. Säger jag nu alltså, vi får väl se hur jag känner i morgon bitti... Uppgiften till i morgon är i vilket fall att fotografera fulhet vilket jag tror att jag lyckats rätt bra med, men jag väntar med att säga mer tills jag hört lärarens åsikt.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till lyckan! =)

2010-01-19 @ 11:59:35
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: tove

Imponerande att klara det på bara en måndagskväll! :)

2010-01-19 @ 19:42:32
Postat av: Mikaela :)

Haha, jag drabbades av någon form av energikick, och sen gick allt i en jäkla fart! :D

2010-01-20 @ 08:42:49
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0