Of all the other 2693 problems you have for me, I get THIS?!

Vet ni vad som är jobbigt? När man förberett sin universitetsansökan in i minsta detalj och just ska trycka på den efterlängtade "submit"-knappen för att avsluta skräpet en gång för alla, och så kommer det upp en liten skyltjävel som säger "A problem has occurred". "Your personal statement is too long to be submitted". För långt? För långt?! De menar alltså att den långa fina uppsatsen som jag satt och plitade ner i april och som jag använt som bas för hela min ansökan är för lång? Att det är dags att börja om från scratch? Jahaja, nu vet jag vad jag ska ägna resten av dagen åt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Nets

Nooo, satan vad surt. Hoppas du inte behöver ta bort alldeles för mycket.

2010-12-08 @ 14:36:12
URL: http://netsch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0