Det där med att vakna på fel sida

För att bre på det där med negatviteten ytterligare kan jag ju säga att det inte heller ser ut att bli någon Tove-konsert för min del i kväll, såvida jag inte bestämmer mig för att gå ensam alltså (och det är väl trots allt lite sorgligt?). Alla mina möjliga sällskap är antingen tal-upptagna, Nepal-upptagna, tenta-upptagna, jobb-upptagna, Emil Jensen-upptagna, Johan Glans-upptagna, eller Berlin-upptagna. Och till på köpet har jag ju nu ett Personal Statement att skriva (om). Urk, det här är inte min dag.

Dagens fråga: Kan man gå på konsert ensam utan att behöva gå med i Klubben För Sorgliga Själar?

Kommentarer
Postat av: Cajsa

JA! du är stencool mikaela och alla vill hänga med dig! Dessutom kan det vara nice, fokus på musiken, liksom :)



(även om jag önskar önskar massor massor att jag kunnat hänka idag :( MEH!)

2010-12-08 @ 23:36:52
URL: http://lifebycajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0