Expectations

Höhö, jag hade kanske kunnat få ha lite förväntningar på dagen ändå, för det slutade mycket bättre än vad jag vågat drömma om. Själv tyckte jag inte att det var så himla bra inne på banan, men domaren höll inte med mig och vi slutade på 62 % vilket blir personligt rekord för lilla mig. För pållen också för den delen, då han aldrig gått dressyr förr i hela sitt liv. Lite läskigt tyckte han det var, så det blev ganska spänt, men på det stora hela skötte han sig utmärkt och jag är nöjdare än nöjd! Han är så söt, den lilla saken :)

Det har inte blivit så mycket mer än tävling & stall i dag, lite plugg har jag hunnit med bara. Derivata tar långsamt livet av mig, och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska genomleva provet på fredag. Mirakel? Ja tack.

Äsch, nu ska jag tänka på annat. På var jag kan ha lagt min bok, till exempel. Important stuff. 


                                          
                                                                

     



 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Titta, även om videon var oduglig kunde man ta bilder från den! XD

2009-10-12 @ 09:15:42
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: tove

Ser riktigt bra ut! Grattis ;)

2009-10-15 @ 10:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0