Better.

Lika deppig som jag var sist jag skrev, lika glad och lätt känner jag mig i dag. Shit happens, life goes on, och det känns som att jag är rätt van vid sådana här situationer vid det här laget...

Nu är det i alla fall underbar helg, och den föraktade veckan har överlevts. Det inkluderar talhållning, filosofiprov, religionsprojekt och inte minst matteprov med derivata och annat skoj. Jag är faktiskt sjukt imponerad av mig själv att jag faktiskt överlevde, både fysiskt och mentalt. Go me! 

Den här helgen ser jag väldigt mycket fram emot, även om den inte innehåller något sådär fasligt spektakulärt. Nästan inget plugg som måste göras i alla fall, och i morgon spenderar jag dagen på Entré tillsammans med Elina. Vinterjacka, stövlar och vantar, here I come! Det är faktiskt himlans trevligt att spendera pengar, åtminstone när det görs med gott samvete! (ska be att få påpeka att jag välgörenhetsjobbade för Rädda Barnen förra helgen, så helt I-landssjälvisk är jag faktiskt inte. Så det så.)

Hoppsan. Nu tog orden slut lite kände jag.

Ha det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0