Yellow

Onsdag? Ja tack! Skippa svenskprov? Ja tack! Skippa matte C-prov? Ja tack! Fredag kväll? Ja tack! Spola tillbaka tiden? Ja tack!

Hmm, där blev det lite dubbeltydning tror jag visst - å ena sidan vill jag hoppa direkt fram till onsdag eller till i kväll, men å andra sidan vill jag bara spola tillbaka tiden ett år eller två. Åtminstone till vissa saker, vissa varelser, vissa tider. Hmm, jag får nog ta och fundera på det där ett tag. Under tiden ska jag gå och förbereda mig för mitt uppsatsprov och njuta av det faktum att det är helg om inte mindre än 1 ½ timme, och jag har en mysig kväll framför mig. Det gillar jag.    


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: De är tagna i vackra malmö i kungsparken :D!

2009-05-30 @ 00:02:23
URL: http://hannibanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0