Yellow

Look at the stars,
look how they shine for you.
For everything you do
they were all yellow.



Hurra gott folk, herr iPod har återuppstått! Han har varit hungrig ett tag nu, men i går fick jag äntligen tummarna ur att ladda honom då jag upptäckte att man inte behöver ha iTunes på datorn för att kunna ladda. Wohoo! Gissa om jag saknat alla mina kära Coldplay-låtar? Mm, vad glad jag blev av att få höra dem igen! (åhnej, jag är inte beroende)

Fick mig en sväng på stan i dag också då jag jobbade kväll och följaktligen inte började förrän kl 14. Kollade på rean lite överallt och ett par härliga korallröda shorts inhandlades på HM för 49,50. Me like! När affärerna var genomkollade både en och två gånger satt jag på en bänk i solen och sörplade på min Frapino innan det var dags att börja jobba med lille Måns Zelmerlöw som var kvällens artist. Mysigt!

Godernatten!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Mys :)

2009-07-05 @ 19:52:26
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0