Lurad.

Pff, där lurade du mig allt Moder Natur! Eller Herr Väder, eller Fröken Klimat, eller vem det nu är som ligger bakom alltihop. Vårtecken? 3 grader, kuling och jämntjockt grå himmel? Skulle inte tro det.

Det här har inte alls varit någon bra dag, rent fysiskt sett. Jag vaknade återigen med halsont men bestämde mig för att ignorera det och ge mig ut på en joggingtur i alla fall. Det var ett dumt beslut. Summan av kardemumman blev en ännu ondare hals, illamående, trötthet och en ond fot (har lyckats vricka till den på något vis). Inte riktigt vad jag strävade efter!

Nu är jag i alla fall hemma från skolan och ska försöka vila upp mig lite innan jag sätter igång med pluggandet. En kopp honungste hade ju inte suttit fel, men vårt kök är smått oframkomligt för tillfället. Vi har fått hit golvmänniskor i dag som rivit up det gamla trägolvet och håller på att lägga det nya, fina stengolvet för tillfället. Kyl och frys står i matrummet, köksbordet intill flygeln och rostar bröd gör man bredvid TV:n xD Så ja, det är inte riktigt upplagt för en kopp te just i dag.
Attans makaroner.
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha jag kommer ihåg det där med köket...haha i 4 veckor levde vi utan kök i somras och det är nog bland det värsta jag har varit med om...xD

2009-02-09 @ 20:44:57
URL: http://breakingthedawn.blogg.se/
Postat av: tove

Oh köket, vet precis hur det känns!

Alltid lika pinsamt att bara komma ut o bara :

Ehheh ska bara ta lite frukost.

Men men :)

Lite vår skulle inte sitta fel , lr sommar skulle vara ännu bättre men man kna ju inte få allt man vill :P

2009-02-10 @ 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0