Survivor

Okej då, jag ger mig. Jag hade en trevlig kväll i går, trots alla misstankar om motsatsen. Måste dock säga att jag hade helt rätt vad gäller de personer som jag inte sett fram emot att träffa - vissa människor förändras visst aldrig... Men jag gav dem en chans, och kvällen blev som sagt himla trevlig i alla fall, trots diverse triangeldraman här och där ;)

Vi stapplade oss iväg till sista bussen med skoskav och högklackat och jag landade här hemma vid halv fyra, inte riktigt den tid vi planerat :o Men har man kul så har man, och när jag kom hem lagade jag havregrynsgröt och tvättade håret. Go me!

Annars har jag mest varit på stranden sedan sist; i fredags trotsade jag och Nette nyckelpigorna i Västra hamnen och i går låg jag på Ribban ett par timmar. Sköönt! Det var roligare än nånsin att ligga och lyssna på alla omkring en, och jag vet inte hur många gånger jag hörde orden "jävlahelvetes" och "nyckelpigor" i samma mening xD Undrar var de kommer i från, allihop? 

Det får jag klura på en annan gång, för nu är det hög tid att packa väskan till Öland, 15.48 går mitt tåg. It's gonna be awesome!  

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Vad ska du göra på Öland?:)

2009-08-09 @ 16:43:22
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0