Bollabolla

Sådärja, där hade vi 3 filosofiska depp-inlägg inom loppet av en halvtimme, bra jobbat Mikaela! (Y) Men återigen; bloggen är mitt bollplank, och att skriva av sig gör att saker och ting känns miljoner gånger lättare att bära omkring på. Jag älskar det, även om jag gärna hade sluppit upphovsmännen (ehm, upphovsproblemen?) till allt. Nåja, lite erfarenhet av negativa saker får man väl ha det också...

I dag har jag gjort alldeles för mycket annat än vad jag borde, men trots det har det varit en väldigt trevlig dag. Stressen hann dock i kapp mig när jag kom hem och insåg exakt hur mycket som borde ha blivit gjort, men för en gångs skull orkar jag inte bry mig så mycket. Det finns en tid för allt, helt enkelt. (Eller, åtminstone får man väl hoppas på det.)
 
Efter att ha sovit tills kroppen inte behövde sova mer (11.36) styrde jag och min käre bror kosan mot Entré för diverse vårshopping. Jag vet att jag lovade mig själv att sätta köpstopp efter Italien-resan, men en försvunnen jacka och ett par 5 år gamla nedslitna joggingskor kan man faktiskt inte göra mycket åt. Både jacka (som dessutom var både superbillig&snygg) och skor hittades, och sedan var det broder Jakobs tur. 5 av de 6 plagg han köpte var på mitt initiativ, han kanske borde gå med mig och shoppa lite oftare? ;) Det blev i alla fall tre riktigt snygga t-shirts och tre lika snygga sommarskjortor, så vi åkte därifrån glada och nöjda båda två.

Nu ska jag gå och plocka undan lite på mitt rum innan jag plumsar i säng med en god bok och herr iPod som sällskap.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0