Höpp!

Glad påsk får jag väl bara börja med att säga, trots att det kanske är aningen för sent... Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen också, det har bara inte blivit så mycket tid över till bloggen på senaste. Nu är jag här i alla fall, så längre än så slipper ni mig inte... ;) 

Påskhelgen har gått fort även om det egentligen inte har hänt så där jättemycket. I lördags tävlade jag påskhoppningen med Flight och vi slutade som 2:a! Riktigt kul var det, och att det dessutom blev rosett & påskägg gör ju inte saken sämre. Det roliga var att det var bara fyra dressyrryttare som blev placerade, ingen av hoppmänniskorna var inom placering, och då var det ändå en hopptävling... Power till oss dressyrtanter säger jag! :D 

På eftermiddagen blev det påsklunch här hemma med lite släkt, det var mysigt trots att vi inte blev så många. Ytterligare två påskägg kunde läggas till samlingen och sedan var min kväll gjord! ;) Den ägnade jag för övrigt åt att sortera bilder från resan (äntligen klar!), prata med saknade människor och så såg jag mördarserie med mamma. I'm lovin it! ;)

Söndagen fick bli en lugn dag då jag sov länge, var ute med Esther, städade, joggade och på kvällen kom Elina med familj hit. Riktigt länge sen jag träffade henne, så vi hade mycket att prata ikapp om... :)

Nu ska jag gå ut och fortsätta mitt matteplugg i solen. Jag förstår som vanligt inte särskilt mycket av vad det står, så då är väl allt i sin ordning antar jag. Gud vad jag inte har saknat den där känslan av uppgivenhet och panik. 

So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0