Eclipse

Oj, vad det är länge sen sist. Oj, vad jag önskar mig tillbaka till tiden för det förra inlägget. Och oj, vad det har varit bra sen sist!

Vår lilla resa blev superlyckad, och det mesta var precis lika underbart som förväntat. Det blev en vecka fylld av sol, bad, kameler, skratt, ohälsosamhet, flirtiga servitörer och mys. Framförallt det sistnämnda, men vad kan man annat ha på en solsemester med världens bästa vän?

Bilder kommer inte laddas upp så mycket här, utan för att se dem får ni vända er till frapino.bilddagboken.se i stället. Även Johanna har ett par stycken på sin blogg (www.yowhanna.webblogg.se) skulle jag tro. :)

Anledningen till att jag inte skriver förrän nu, nästan en vecka efter hemkomst, är väl den gamla vanliga; jag har helt enkelt inte haft tid. Skola, vänner, uppackning, familj och träning har slåtts om tiden, men det är väl som vanligt då antar jag. Skönt! ;)

Veckan har varit både hemsk och riktigt trevlig, men lite surt känns det ju när man vet vad man skulle kunna ha... Vad man hade för en vecka sen... Men nej, så får vi inte tänka. Nu är jag tillbaka i Sverige bland alla andra härliga människor och jag har massor av underbara minnen i bagaget. Vädret är kanske inte tiptop, men snart är det jul! :D

Julen, ja. Jag är en riktig julfantast, och min julkänsla infinner sig ungefär i september. Fråga mig inte vad det är som är så speciellt med denna högtid, men mysigt är det och jag njuter i fulla drag! Det finns liksom ingen del av själva grejen jag ogillar bortsett från sillen på julbordet då, men det räknas inte tycker jag. Annars är julklapps-inhandlingen, invigningen och marknaden i stan, julbaket, julpyntningen, avslutningen i skolan, förberdelserna den 23, själva julafton och mellandagarna precis lika mysiga allihop! Åh, vad jag längtar!

Nähä hörni, nu ska jag överge datorn för att åter låta mig förtrollas av Stephenie Meyers underbara författarkonst. Ja, jag är fast. 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oooh ja...man blir fast;)

2008-11-10 @ 22:48:34
URL: http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0