Speed of sound.

Snabbt litet inlägg innan sängen kallar, och boken också för den delen.

Jag har i dag överlevt en sak som hängt över mig i veckor, nämligen första delprovet i matte B. Svårt, stort, krångligt och osäkert är adjektiv som skulle passa bra in för att beskriva situationen, och vi var alla lika oroliga. Sällan har jag varit så nervös inför ett prov...x) Anyway, jag överlevde i alla fall och påbörjade alla frågor. Hann inte komma fram till svar på allihopa (alldeles för lite tid för min del), men jag skrev i alla fall nånting. Sen om det var rätt har jag ingen aning om, men jag gjorde mitt bästa och mer kan faktiskt inte begäras. Pluggat hade jag verkligen, så det får inte heller skyllas på. Nä, får jag ett G så är jag nöjd, det är allt jag förväntar mig. Matte och jag kommer helt enkelt inte överens - så är det bara, och då räcker det med ett G. För den här gången.

Efter denna prövning var jag bara lättad, och resten av dagen gick i 190. Jag var speedad, glad och allmänt på bra humör :) Det hände väl inte sådär överdrivet mycket mer nämnvärt, det var mest en vanlig, ganska grå hösttisdag. Inte helt fel det heller alla gånger. Trevligt med härliga människor som livar upp vardagen också. :) <3

Nä, nu måste jag slita mig.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0