Småbarnskupé och 2009

Hemkommen igen efter en kort visit i den fina fina staden Linköping med sina härliga människor. Riktigt bra har jag haft det, men det blev en aning för kort tid kändes det som. Nåja, nu vet vi det till nästa gång i alla fall! ;) På vägen dit hamnade jag i en riktig småbarnsproppad vagn, jag tror inte det var någon utom mig själv då som inte var i sällskap av minst ett barn i åldern 1-6. Högljutt och livligt kan man kalla det, inte helt underbart kl 9 på morgonen. Men jag överlevde! xD

I morgon är det nyårsafton, och efter mycket om och men har jag beslutat mig för att inbringa detta år 2009 hos Anna med en massa Bladins-människor och annat trevligt folk. Först ska jag dock träffa Nette & Cazz i stan och försöka hitta nån trevlig restaurang att äta middag på. Helst en där man inte priserna gör en mörkrädd. Försöka går ju!

Ska bli skönt med ett nytt år tycker jag, även om det i praktiken inte innebär mer än att almanackorna ser annorlunda ut och man avslutar datumet med en ny siffra. Men det känns trots allt lite som en ny början, en chans att göra 2009 till ett riktigt bra år! 2008 har väl inte varit jättedåligt det heller, men på det stora hela känns det som att man hade kunnat göra det bättre. Nya tag om ett dygn och lite till alltså!

Nu blir det slutet av årskrönikan och sedan Mona Lisas leende, den ska vara bra har jag för mig.  Jag får väl passa på att önska alla ett gott nytt år (tror inte vi "hörs" innan dess), ha en riktigt härlig sista dag & kväll i morgon och njuut!
Ta hand om er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0