Mission

En gång för länge sedan knattrade jag ihop följande text och slängde ut i bloggosfären:

"Snön ligger fortfarande kvar och jag njuter i fulla drag! Jag tycker det är så oerhört mysigt när det blir vitt och blankt lite här och var, när man kan glida fram i stället för att promenera, när det knakar under skorna och ryker om munnen när man pratar. Ja, det är kallt och jävligt i bland. Och nej, det är inte alltid så mysigt att cykla i piskande snöstorm, men de där negativa delarna får man liksom tänka bort. Se det vackra i stället, med solen som får snön och gnistra och luften som är kall och frisk. Jag vet inte hur det är med er, men jag älskar det i alla fall!"

Personligt uppdrag: Hitta tillbaka till den känslan, så blir det inte fullt lika olidligt att tänka på hur bra det hade kunnat vara i Nice just nu...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0