Somedays.

I dag är jag nöjd med mig själv. Jag har a) gjort mina föräldrar till viljes och spenderat ett dygn i Smyge med dem där jag hjälpte till med lite allt och ingenting (fast det var faktiskt rätt mysigt), b) övningskört hela vägen hem från Smyge (gick riktigt bra i dag, både på landsvägen o motorvägen :D), c) skrivit hälften av min engelskuppsats och d) joggat en runda med min käre far.  Är himla glad att körningen och joggningen kändes så pass bra, det hade jag inte riktigt väntat mig faktiskt. :)

Enda smolket i glädjebägaren (wow, det lät gammeldags) just nu är lite problem med Flisa, jag och Annie får inte riktigt i hop det med dagarna och sådär, men det löser sig det också! Jag är glad att få hjälpa till överhuvudtaget, så det blir nog bra till slut det också.

För tillfället sitter jag och hungrar efter mammas spaghetti och köttfärssås som serveras snart, medan jag kikar på hotell till vår inplanerade resa i jul. Efter mycket om och men har vi nu beslutat oss för att Sydafrika blir destinationen, och om vi bara hittar bra hotell ser det ut att kunna bli ruskigt underbart! 

Nä, hörde jag någon nämna spaghetti med köttfärssås?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, jag vet hur det känns ;)



Tack! :)

2009-09-06 @ 17:49:04
URL: http://picchu.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Sydafrika?! JAG HÄNGER MED!

2009-09-06 @ 20:20:55
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0