Dagens I-landsproblem

Jag funderar på att gå och se "Flickan som lekte med elden" i morgon. Grejen är bara att jag inte är så säker på att jag vågar. För er som inte vet så är jag extremt mesig vad gäller filmer, och jag klarar verkligen inte av att se när folk skadar sig eller varandra. Jag kan se hur många mördarserier och psykologiska thrillers som helst, men just när det kommer till det där med slagsmål, tortyr och andra kroppsskadande saker mår jag jättedåligt. Undrar varför?
 
I vilket fall råkar jag veta att "Flickan som lekte med elden" innehåller en hel del av den här varan, och bara "Män som hatar kvinnor" tyckte jag var ganska rå . Å andra sidan är boken en av de bästa böcker jag någonsin läst, och jag vill egentligen jättegärna se filmen. Här snackar vi dilemma. Här snackar vi I-landsproblem. Herregud.

Kommentarer
Postat av: Amanda

I-landsproblem indeed. "Män som hatar kvinnor" är såå bra! :)

2009-09-25 @ 11:53:23
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: nicole

Jag tycker fortfarande män som hatar kvinnor är äckligare än flickan som lekte med elden...

2009-09-25 @ 17:42:28
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0