Speechless

Valet är över. Sverigedemokraterna kom in i riksdagen. Jag tänker inte ens kommentera saken, för allt som kan sägas har redan blivit sagt. Nu håller jag bara tummarna som en idiot för att miljöpartiet tar sitt förnuft till fånga och joinar Reinfeldt & gänget, så tror jag att det kan bli riktigt bra till slut. Nästan.

Valvakade gjorde jag med Cajsa, som snällt förklarade ett och annat när det blev för mycket för lilla mig. Det är inte lätt det där med att sakna begåvning för siffror och logiskt tänkande... Haha. Men jag förstod nog nästan allt till slut, tror jag. Nästan.

Nu ska jag börja förbereda kvällens födelsedagsmiddag bestående av raclette och kladdkaka. På en måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0