Continuum

Jag säger som Donna i Mamma Mia: What a night!

Trevlig middag, fina presenter, underhållande taxiresor, gratis shots (ett gäng på 6 på tok för gamla killar insisterade på att köpa Tequila-shots åt oss, och vi var ju inte nödbedda...), creepy kommentarer ("du ser busig ut" sa portvakten på KB till mig), dansdansdans, mera gratis shots (fyller man år så gör man!), drömprinsar och gentlemän. Fantastiskt.

För 12 timmar sedan rumlade vi i säng, och om 12 timmar ska jag stiga upp. Väskan är packad, lägenheten är fixad, flygbiljetten är utskriven och lockan 08.50 avgår planet från Kastrup. I dag bjuder Nice på 21 grader och sol, så både shorts och bikini har snällt fått hoppa ner i resväskan. Förstår ni hur mycket jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0