Hard work work

Vet ni vad jag har haft för mig de senaste 10 dagarna?

- Skrivit körkortsteori
- Tagit körkort
- Gjort slutgilitg redovisning av ett års projektarbete
- Genomlevt tre anställningsintervjuer (och förhoppningsvis fått två jobb) 
- Tagit hand om 5 olika hästar
- Lämnat in en 11 sidor lång slutuppsats i religion
- Tävlat dressyr samt funktionerat
- Haft tre nationella prov i franska 5
- Haft muntligt nationellt prov i svenska
- Avslutat en månads (hyfsat) fastande från kakor, godis, läsk, chips

Är det okej att jag känner mig lite slutkörd? Är det okej att jag känner mig lite duktig? Är det okej att jag ligger i sängen med min broders filmsamling och äter kakor hela kvällen? Ja, det är det ta mig tusan!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Gå & lägg dig.. ;)

2010-05-14 @ 15:20:27
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0