Vacation

Jag har fått feber. Alltså, inte såndär riktig feber på riktigt, utan det är snarare resfeber jag syftar på. Trots att det inte ens är två månader sedan jag var ute i världen senast kliar det i fingrarna av reslängtan, och jag hänger nu mera ganska mycket på hemsidor som Transavia, Booking.com och hela kalaset. Jag och Nicole är fast beslutna att åka iväg någonstans under påsklovet, och letandet efter billiga Sista Minuten-flyg pågår för fullt. Om det sedan blir Gran Canaria eller Mora återstår att se...

Wish us luck!


Foto: Johanna


Kommentarer
Postat av: nicole

Ja, vad det än blir så blir det något, och säker något bra! Men nice ser ju bra och lockande ut :)

2010-03-06 @ 13:00:45
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0