Saturday night live

En trevlig middag på Elysée med MRU-gänget och sedan hem och sova vid elva. Så såg planerna ut för lördagskvällen när jag promenerade ut från huset vid sjutiden, men jag kan inte påstå att det var så det slutade. I stället hamnade jag hos Amanda i Sibbarp på 18-årsfest och dansade natten lång, vi hade rent ut sagt skitkul! Det hela resulterade i att jag campade på Amandas soffa, och när vi väl fick ro att sova efter att ha skickat hem diverse förvirrade (läs packade) människor hade klockan hunnit bli kvart i fem på morgonen och vi somnade gott allihopa efter en riktig toppenkväll.

Vid tolv fick jag skjuts med Hanna till stallet och jag dök upp till MRU-mötet i exakt samma klänning, strumpbyxor och klackar som de sett mig i 17 timmar tidigare. Så lagom mysigt och stallanpassat, men jag hade ingen vidare lust att gå naken... Efter mötet promenixade jag hem för att byta om till ridkläder och äta lite ordentlig mat, och så for jag tillbaka till stallet för att rida Cyrre. Det gick förvånansvärt bra med tanke på hans överskottsenergi och min brist på energi, och vi överlevde hela bunten.

Nu har jag avslutat lite religionsplugg (vilket var vad jag egentligen skulle ägnat min söndag åt) och ska stupa i säng som aldrig förr. Usch, vad skönt det ska bli att sova!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj, sitter du med igen?

2010-03-23 @ 12:19:33
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0