Afternoon tea

Min förkylning går på speed. Fråga Nette, hon vet. En vacker deklaration om Mikaelas tillfälliga hälsa fick hon nyss, och jag är nu framme på punkten nysattacker deluxe som möter rinnande näsa som möter rethosta. Inte okej.

Jag har dock trotsat min förkylning lite idag och var på en riktigt trevlig cykeltur i det vackra vädret med mina fina föräldrar. Vi började på Bloom in the Park där vi drack härligt Afternoon Tea som åtföljdes av bl.a. scones, snittar och vaniljbakelser. Efter detta rullade vi vidare och promenerade i Pildammsparken för att beskåda grönskan (och en och annan mindre smickrande bar överkropp, tyvärr). Vi traskade in på en fotoutställning i det gamla vattentornet vilken var galet fin, blev riktigt köpsugen av några bilder... Till sist trampade vi vidare mot Rönneholmsparken och snirklade oss därifrån hem. En fin eftermiddag, alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0