SSSS

Jag har ett myggbett på min handled. Synnerligen otrevligt. För att göra en vild gissning skulle jag chansa på att det har något att göra med gårdagens jobb då jag bland annat satt ute i sommarkvällen och sålde en massa biljetter. För övrigt inkluderade gårdagen 14 timmars jobb i sträck vilket är nytt personligt rekord. Hur det kändes? Som om jag blivit överkörd av en lastbil fram och tillbaka 4 gånger, typ. I slutet hade jag ingen koll på någonting faktiskt, men hem kom jag tydligen i alla fall, jobbet blev gjort och pengarna kommer att klirra likt ljuv musik i kassan. 

I dag har jag jobbat lite till, och ganska mycket var bara stirrigt och allmänt organiserat kaos faktiskt. Supersnällasilversara & Stålhenrik var helt klart poppis, och jag är alldeles trött i smilbanden av allt leende mot dagens 2500 kunder. Just smile and wave guys, smile and wave! (Madagascar)

Nu väntar två dagars ledighet, och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med dem. Det står liksom mellan de fyra S:en; Stranden, Stan, Städa och Soffan. Vad jag väljer blir en senare historia, men vad jag vet är i alla fall att söndagskvällen kommer att bjuda på middag @ Friday's och sedan utomhusbio med Nette. Mysigt är ordet!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0