Laughter

Oh yeah, gissa vem som lyckats sno åt sig en vikarie till Unge Herr Bredband? Just det, moi! I väntan på att han ska friskna till och bestämma sig för hur han ska ha det använder vi nu ett bärbart bredband som mamma lånat hem från jobbet. Det är inte det snabbaste världen skådat, men definitivt bättre än ingenting alls! :)

Idag har varit en bra dag, och jag kom nyligen hem från en galet flummig plugg-eftermiddag som spenderades med Nicole och Åsa i lägenheten, i sällskap av snabbmakaroner och Marabou (dock ej tillsammans). Crazy konspirationsteorier om Allah, funderingar på Jesus sexuella läggning och diverse diskussioner om totalt irrelevanta ämnen är bara en bråkdel av vad vi hunnit med, men vi lärde oss faktiskt ett och annat också, under våra mer seriösa (?) stunder. Nicoles planerade sextransplantation har vi också fått höra om, och skrattmusklerna har fått sig en rejäl omgång kan jag säga...

Mera magmuskelträning ska det bli, och om en timme eller så är det dags för mig att tjinga iväg till stallet och rida i min nya storhästgrupp. Ska bli skoj, och med tanke på hur den senaste månaden sett ut rent kostmässigt skulle det nästan kännas skönt att få en riktigt jobbig liten filur att svettas på. Ehm, något säger mig att det där var en ovanligt dum sak att kläcka ur sig....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha någon sån stor häst finns nog inte...alla är fina! :) Eller ja...med några undantag.

2010-01-12 @ 19:31:03
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0