Say

I dag känner jag mig glad. Nöjd. Harmonisk. Sure, gårdagen bjöd på överraskningar jag hade klarat mig utan, men det är bara att acceptera. I bland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig, och det är inget jag tänker lägga någon större energi på att sörja. Det slutade ju trots allt rätt bra ändå. Some other time!

I dag har jag inte hittat på sådär fasligt mycket, men jag körde (gick väldigt bra) en sväng till Ikea med mamma några timmar över lunch. Det var väldigt trevligt, även om det också där fanns överraskningar så som fallande damer och ilskna gubbar. Vissa människor är bara inte kloka! Väldigt trevligt hade vi i alla fall, och jag kom hem med ett vit/röd-blommigt påslakan som jag ska bädda fint med snart.  

Ikväll blir det trevlig middag på Greekway med Elina, Josse, Louise och Olga. Precis vad jag är sugen på, så det blir nog supertrevligt tror jag, och dessutom blir man inte helt ruinerad på köpet. Skönt att komma hem i hyfsad tid också, med tanke på att jag ska upp och jobba vid 6 i morgon bitti. Woopidoo!

À bientôt!


Kommentarer
Postat av: nicole

2010-02-06 @ 16:51:23
URL: http://nlindborg.blogg.sd
Postat av: nicole

Vad bra att alt fixade sig =) <3

2010-02-06 @ 16:52:13
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0