Ice age

Jag önskar att jag bodde i USA. Om jag gjorde det så skulle jag ha stämt vädergudarna, ganska så rejält. I USA är det alltid någons fel, och därför borde man även kunna stämma någon på grund av vädret. Det är helt enkelt inte okej med massor av minusgrader och en massa snö/is/crap i mitten av februari! Eller, åtminstone inte när jag för ett år sedan vid den här tiden redan hade hunnit blogga flera gånger om alla vårtecken jag sett. Nu får man ju skotta sig ner till Kina om man ska lyckas få syn på något litet grönt som kanske en dag när istiden tagit slut skulle kunna bli en snödroppe...

Om det inte redan framgår så är jag rätt rejält trött på det här vädret nu, och jag har god lust att ta tillbaka allt positivt jag någonsin sagt om snö. Det är väldigt fint och mysigt och så, men inte två månader i sträck. Fröken Vår, pallra dig hit illa kvickt är du snäll!

If only...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0