Fail

Näe, det blev inte sådär himlans woopidoo att kliva upp och jobba i morse. Usch, det var verkligen inte min dag i dag, och vad jag än tog mig för tycktes det gå mestadels fel. Allting gick så galet segt, vilket i och för sig kan ha berott på tävlingar och sällskap, och det slutade med att jag jobbade över 2 timmar. Inte okej!

Nåja, jag får ju i alla fall bra betalt för mödan, men det hjälpte inte upp mitt humör de två sista timmarna ett endaste dugg. Gash, vad jag var slutkörd, irriterad, hungrig och trött på folk (inklusive mig själv)! Det är rätt galet egentligen, hur stor inverkan vi människor har på varandra...

Nu lägger jag det bakom mig i alla fall, glömmer allt det dumma, och ser fram (?) emot en ny vecka som förhoppningsvis blir lite bättre än den som gått. Det blir även sista veckan av min hälsomånad, och från och med mamma & pappas 100-årsfest på lördag är jag fri att äta som jag vill igen. Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0