Decision agony

Jag har ett problem. Ett tvättäkta I-landsproblem. Jag har sakta men säkert blivit tvungen att inse att min älskade gamla mobil inte längre duger, och jag får erkänna att det börjar bli lite jobbigt att behöva stå och vråla för att folk överhuvudtaget ska höra vad jag säger. Nu till problemet; jag vill inte. Vill vill vill inte. Jag vill inte alls ha någon ny jäkla mobil, jag trivs ju så bra så med den lille (om än gamle) kamrat jag har nu. Dessutom har jag inte den blekaste aning om vad som finns, och än mindre om vad jag i så fall skulle kunna tänka mig att köpa. Jag har liksom tappat fokus på hela den där mobil-marknaden, och det enda kan jag komma på är en iPhone, vilket jag inte för mitt liv vill ha (stort, dyrt och klumpigt). Några andra förslag, anyone?




Kommentarer
Postat av: nicole

Inga förslag här. Jag har ungefär samma problem... Fast istället för att behöva skrika envisas min mobil ibland att endast ha tyska ord i ordlistan... Batteriet är också kasst. Måste verkligen också byta ut min gamle älskling=(. Anyway, håller med dig om iPhone. Den är klumpig och verkar jobbig. Och så blev det ju utnämd till "svennemobil", vad det nu kan tänkas betyda... Haha.

2010-02-28 @ 14:52:52
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ha en fin begravning och en tyst minut och skutta sen iväg och skaffa dig en Iphone. ;)

2010-02-28 @ 20:49:36
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0