Dance with somebody

Ännu en fredag, ännu en helg, ännu ett lyckorus. Jag gillar det!

Helgen som nu ligger framför fötterna på mig har alla förutsättningar att bli lyckad, och mycket skoj ska hända. I kväll ska jag och Johanna gå och se Heleneholms uppsättning av Fame the musical vilket ska bli jättekul att se! Siri som jag känt länge har en ganska stor roll i det hela, och så finns det säkert några andra bekanta ansikten på plats. Heleneholm brukar ju vara riktigt grymma på det där med musikaler (tänk West Side Story 2007), så det ser jag verkligen fram emot!

I morgon blir det full rulle hela dagen då ett av mamma & pappas stora projekt i år går av stapeln; 100-årsfest! En massa gamla vänner & bekanta kommer från alla håll för att fira mina fina föräldrar, och jag ska snart tjinga iväg för att hälpa till med förberedelserna i lokalen (Hyllie gård). I morgon löper även min hälsomånad ut, och jag ser med glädje fram emot passionspanacottan som ska serveras till efterrätt på kvällen...

Nä, nu ska jag gå till attack mot festförberedelserna. Serpentinerna, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0