Chocolate Fudge Brownie

"Jag lever hellre med min livsnjutning än med min självdisciplin." Quote Nemi, och jag kan inget annat än att hålla med. Därför har jag sedan länge utnämnt denna dag (läs vecka) till Mikaelas Dag (Vecka) Utan Gränser, och jag har alltså inga gränser whatsoever. Sova hur mycket jag vill, vara uppe hur sent jag vill, äta hur mycket jag vill, se hur mycket filmer jag vill, ja listan kan göras lång. Jag ska helt enkelt leva i nuet och göra vad som faller mig in. Det är inte ofta jag släpper taget så pass, och det kan nog vara nyttigt tror jag. Well, åtminstone för själen. Den där lilla hemska rösten som tillhör Samvetet tänker jag bara kväva med lite mer choklad och filmer. Ben & Jerry's och Vänner, någon?

   


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vettigaste inställningen jag hört på länge!

btw - jag och jeanette planerar att crasha ditt place och bli bjudna på hemgjorda kakor och andra onyttigheter någon dag i veckan, se det som en varning mwhehaha! puss på dig :*

2010-02-22 @ 16:27:38
URL: http://cajsamedc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0