Sunnnnnnnnnnnnnnnnnny

Om ni undrar så har vädret inte blivit ett dugg sämre sedan i måndags, och knappt mitt humör heller. Försök till körkort ligger dock fortfarande som en stickande tagg i mig, men jag får helt enkelt hoppas på att det löser sig snart. Inte låta det förstöra för mycket för mig, det kan aldrig sluta bra. Jag har ju trots allt, teoretiskt sett, mer än ett år på mig att ta det och jag har redan klarat av typ 90 %. Det är bara jag och mina krav på mig själv som säger att jag ska ha körkort före studenten den 4 juni i år, och det är också där ångesten kommer in. Smart Mikaela, mycket smart...

För tillfället är jag i alla fall hemma på en sådan där ruskigt härlig, lång håltimme som blivit ännu längre just i dag tack vare att franskläraren är i Nice (lyx!). Veckan överlag är väldigt slapp på det viset; både i måndags och i tisdags slutade vi runt 12, och på fredag slutar jag 10.25. Lyckan är total!

Nu bli det lunch i solen, i sällskap av Körkortsboken. Låter det inte perfekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0