Viva la vida

Mikaela är trött. Mikaela har träningsvärk. Mikaela har 22 Vänner-avsnitt att kolla igenom. Mikaela tittar ut genom fönstret och där står regnet som spön i backen. Typ. Någon mer än jag som inte kan se en anledning till varför jag inte skulle stanna i sängen resten av dagen?

Egentligen skulle jag ju alltså inte ha varit hemma vid den här tiden, och inte heller skulle jag ha träningsvärk (det skulle vara i magmusklerna då, med tanke på allt skrattande...). Men, en sak ledde till en annan och i går kväll kom vi hem allihopa, glada och nöjda efter underbara dagar i en stuga i skogen. Dock kände jag ett visst behov av träning med tanke på den ofantliga mängd onyttigheter som åkt ner i magen, i kombination med överskottsenergin man får av två timmars bilåkande. Sagt och gjort, så fort jag slängt in väskorna i huset och tagit adjö av fina Johanna gav jag mig ut på en joggingrunda i mörkret, med förträffligt resultat! Damn, vad skönt det var! :)

I dag blir det alltså en härlig dag hemma, och i morgon är det dags att packa sig iväg till Stockholm - lite annorlunda än metropolen Skyttatorp, men ack så trevligt! Stockholm blir det också om cirkus en månad, då är det dags för mig och Johanna att inta pappas lägenhet över en helg och hitta på bus. I'm lovin it!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Iiiiiiiiih! :D <33

2009-10-27 @ 18:05:52
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0