Great! Eller...?

"Barack Obama får ta emot Nobels fredspris 2009". Yippieyay! Jag gillar den killen, och det här var verkligen kul! Samtidigt kan jag dock inte låta bli att tycka att det är lite tidigt än så länge, han har ju trots allt inte varit verksam i mer än några månader. Vad har man egentligen för grund att ge honom priset? Sure, han har påbörjat väldigt många bra projekt vilka jag är säker på att han slutför, men vad har han egentligen åstadkommit så långt? Nä, innerst inne tycker jag nog att man borde ha väntat ett år eller så och se hur det verkligen blir med kärnvapnen och Mellanöstern-konflikten, även om jag som sagt gillar Obama starkt redan nu. Men, det är inte mitt beslut, så i stället säger jag; Grattis Herr President! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med...lite framgång vill jag se först. Hittills har han bara FLYTTAT en massa soldater till ett annat krig, inte fått hem dem..

2009-10-09 @ 20:44:51
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0