Random

Mohaha, jag lyckades med mitt jagande, och de ovälkomna inneboende är nu ett minne blott. Typ. Lite halvdan kände jag mig i morse, men det blev bättre under dagen och örat är inte speciellt ont längre. I like!

I dag har jag, galet nog, varit på besök i det nya IKEA vid Svågertorp som öppnade just i dag. Jag hade håltimme på 4 timmar, mamma var ledig och jag behövde övningsköra - varför inte liksom? Vi var beredda på världens bilköer, men faktum är att det inte var särskilt mycket mer folk än på en vanlig söndag. Sådär jädrans stor skillnad på själva affären tyckte jag inte heller det var för att vara helt ärlig, men maten var god och det var himla trevligt i alla fall. :)

Nu ska jag äta lite limekyckling med resten av familjen innan det blir dags att dra iväg och jobba på handikappsridningen. I kväll väntar sleep over hos Sara som är själv hemma denna veckan. Hon bor högt upp. Väldigt högt upp. På våning 52 för att vara exakt, och jag ska alltså spendera min första natt i det fina, vita, skruvade tornet i Västra Hamnen. Håll tummarna för att det inte blåser upp till storm?  

                                     


Kommentarer
Postat av: Amanda

Då såg du kanske min pappa på IKEA. ;)



Angående handikapp så är jag hemskt ledsen att du inte fått något svar på ditt mess. Min mobil CP:ar sig för tillfället och är död fler timmar på dygnet än vad den är igång. Dessutom saknar den pengar. Så FÖRLÅT om du inte fick något svar, jag är jätteledsen..

2009-10-21 @ 22:30:15
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

diggar huset :D sådär (om inte värre) är alla skyskrapor i dubai, riktigt cool faktiskt! :D

Sv: nja kanske inte men ändå, att läsa på engelska är bra gjort :D det borde jag också göra..

Tack så mycket! gillar den verklgien men snart blir det för kallt att ha den.. hehe

God natt & sov så gott!

2009-10-21 @ 23:57:07
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Sara

Sara likes this :)! Det var mycket trevligt, synd att det var en grå morgon dock, det är alltid så fina soluppgångar annars :/..

2009-10-22 @ 10:35:30
URL: http://coucou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0