Content.

Åh, vilken tur att jag bestämde mig för att rida ändå (jag bestämde mig för att rida ändå)! Jag överlevde absolut och det gick verkligen bra, Flight var finare än någonsin. Härligt! Har anmält mig till KM dressyr på honom nu, skrattretande nog. Haha, men jag tänker verkligen bara göra det för skojs skull och vi satsar väl på 20 % sådär kanske. Inga klubbmästare med andra ord, men det hade jag nog aldrig blivit ändå faktiskt. Nä, nu ska jag tävla för att ha kul, om pållen sedan får för sig att göra som jag vill är ju det bara ett plus. Öronen gör i alla fall inte ont längre och jag mår inte dåligt någonstans. Skönt!

Godernatten!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Skumt! Fick värsta dejá vu upplevelsen när jag läste detta inläggat! O_o

2009-10-01 @ 22:21:15
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Kmr gå skitbra! =) Skulle inte förvåna mig om du vinner...

2009-10-02 @ 22:03:07
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0