Virtue

Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna...

Yep, jag erkänner. Jag har lyssnat på jullåtar på Spotify sedan jag kom hem. Jag har svårt att vänta till på söndag då julen börjar "på riktigt". Jag har hittat min julkänsla redan nu. Många blir alldeles bestörta när de hör det här, däribland min kära kamrat Åsa. "Men Mikaela, det är faktiskt inte jul förrän i december!" Vet jag väl, men vem har sagt att det är fel att börja lite i förtid? Mja, kanske så till den milda grad att man julpyntar innan det hunnit bli första advent, men man kan väl få träna lite på det där med julkänsla i alla fall? Jag menar, det är ju ingen större risk att det helt plötsligt skulle... ta slut. Right?

Nu ska jag och min julkänsla skicka in den nyss färdigskrivna filosofiuppsatsen som plågat mig den senaste veckan, och sedan ska vi faktiskt fara och rida. Klara har varit snäll nog att byta lektion med mig denna veckan så att jag kan vara med på öppet hus i skolan på torsdag - det gillar jag!




Kommentarer
Postat av: klara

Verkligen tur att det var just denna veckan som du ville byta eftersom jag ligger hemma och är "genom förkyld". Tack!:)

2009-11-23 @ 18:20:47
URL: http://klma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mysfaktor 100! =) Att tjuvstarta är ju bara härligt, så länge man väntar med klappar och julskinka. ;)

2009-11-23 @ 21:59:26
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0